سطح کراتینین بالا تا 1413 در نارسایی کلیه باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا تا 1413 در نارسایی کلیه باید چه کار کنم

سلام، توضیحات، من یک بیمار نارسایی کلیه هستم، اما من فقط آن را تشخیص داده به تازگی، پس از آن سطح کراتینین 670 اما فقط دو ماه است، آن را تا 1413. من واقعا می ترسم، می تواند به شما کمک کند؟ به من بگو من چه باید بکنم؟
سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. به عنوان شرط خود، شما را در پایان مرحله بیماری کلیوی، که آن هم به عنوان ارومیه شناخته شده است. بنابراین برای شما مهم ترین چیز این است که درمان در اسرع وقت، بنابراین اجازه دهید من می دانم بیشتر در مورد بیماری خود را
به عنوان سطح کراتینین شما، من فکر می کنم شما باید مطمئن شوید آن را فراتر از محدوده طبیعی است خیلی بیشتر. شما می دانید، کراتینین زائد متابولیسم عضله است و آن را باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است.
سموم را بسیاری از سپرده immunocomplex بر روی عروق خونی خود را، پس از آن رگ های خونی دریافت باریک تر و مسدود شده، و بسیاری از عوارض ظاهر می شود، از جمله کم خونی، اختلال الکترولیت، تورم، استفراغ و غیره. بنابراین ما باید برای تمیز کردن خون خود را، را به سموم از خون و بدن خود را، گردش خون در حالت طبیعی، پس از آن عوارض خواهد ناپدید شد، و شرایط خود را بهتر خواهد شد.
چه باید بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا را انجام دهید؟
همانطور که ما در بالا ذکر آنها باید درمان در اسرع وقت را، در غیر این صورت، کنترل از دست دادن بیماری خود و به بدتر و بدتر است. پس از آن، آنها را هیچ انتخاب دیگری غیر از دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد.
اگر آنها می توانند قبل از درمان منظم کنترل از دست دادن بیماری خود، آنها ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید. برتر هفت درمان به عنوان درمان نوآوری طب چینی، آنها اثر قابل توجه در درمان نارسایی کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان یا می خواهید برای دریافت نارسایی کلیه خود را تحت کنترل، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: